Co je to JsmeMarketing?

JsmeMarketing je projekt vznikající při Vědeckotechnickém parku Univerzity Palackého v Olomouci. Jeho cílem je podpora praktického vzdělávání studentů v oblasti marketingu na sociálních sítích. Projekt inovativní formou výuky představuje nejenom studentům nové a efektivní možnosti komunikace, které pak mohou na následných workshopech aplikovat – vytvořit funkční kampaně na sociálních sítích. Tvůrcem projektu je Jindřich Fáborský, záštitu nad projektem převzal ředitel Vědeckotechnického parku UPOL Jiří Herinek.

Neformálně řečeno je potom JsmeMarketing otevřenou komunitou lidí se zájmem o racionální, kreativní a moderní metody marketingu. Marketing není v našich očích otázkou rozpočtů, byrokratických rozhodnutí, vysílacího času v televizi a není to ani “IT”. Marketing, o kterém mluvíme, je především kreativita, mezilidské vztahy, komunikace a všechny aktivity vyvíjené za účelem úspěchu produktu/služby/společností, jejichž vizím jejich autoři/vlastníci sami věří.

Kdo se může účastnit? A co účastí získáte?

S.M.S. workshopy jsou v tuto chvíli otevřeny výhradně studentům středních a vysokých škol. Professional Lecture a Informal Marketingu se může zúčastnit úplně kdokoliv se zájmem o danou problematiku, se zájmem potkat se zajímavými lidmi. Stačí se přihlásit. Liší se i přínos jednotlivých akcí. S.M.S. workshop nabízí studentům, vyzkoušet si reálnou práci na příkladu skutečné firmy. Výklad v rámci přednášek může být velmi hodnotný, ale vyzkoušet si vymyslet funkční koncept je k nezaplacení. Při práci s reálným příkladem z praxe se naučíte nejvíc, a to ještě v oblasti, kterou momentálně trh práce žádá.