Marketing Festival - mezinárodní konference plná expertů online marketingu v Brně

Publikováno dne: 25. května 2013 Autor: Jindřich Fáborský

Marketing Festival proběhne v Brně 22. a 23. listopadu 2013. Konat se bude v prostorách Janáčkova divadla a jeho kapacita bude více jak 1000 návštěvníků. “Protože se jedná o jednosálovou konferenci, je pravděpodobné, že jsme největším projektem svého druhu ve střední Evropě,” vysvětluje Fáborský, “řečníci světového formátu, které do Brna dovezeme, si ale jiný standard nezaslouží.”

Logo Marketing Festivalu

Řečníci z celého světa

Mezi prvními ohlášenými řečníky jsou Neil Patel, mezi jehož klienty patí firmy jako eBay, Microsoft, GM nebo HP a který se zaměřuje na zvyšování jejich příjmů pomocí online marketingu nebo Cyrus Shepard oficiální zástupce SEOmoz, známý blogger, odborník na SEO a obsah. O inbound marketingu bude mluvit Michael King a španělka Gemma Munoz se zaměří na webovou analytiku. Chybět ale samozřejmě nebudou ani české kapacity jako Marek Prokop, Jan Zdársa nebo Pavel Jašek. Další speakery bude Marketing festival odhalovat postupně. 

Vzdělávání + zábava + praxe

Marketing Festival nakombinuje reálné vzdělání účastníků a zábavu v podobě festivalové atmosféry, koncertů a DJs. Hlavními tématy, která se budou diskutovat, bude webová analytika SEO a Inbound marketing, marketing na sociálních sítích a PPC reklamy. Hlavním cílem konference je předat účastníkům know-how v podobě praktických informací, které budou moci využít pro své podnikání či klienty. “Při tvorbě programu se primárně nezajímáme o profesionální řečníky, chceme představit reálně pracující experty, kteří prezentují konkrétní, jasné a aplikovatelné podněty,” popisuje Fáborský a dodává: “I proto vedle série přednášek uvedeme nejméně deset workshopů vedených jak domácími, tak zahraničními experty.” 

Důležité je dodat, že zahraniční přednášky budou tlumočeny do sluchátek. Všechny informace najdete na webu Marketing Festivalu.