Navrhujeme jednorázovou kampaň na sociálních sítích (S.M.S. Workshop)

24. října 2012 (St)
od 14:10 do 18:30
Šlechtitelů 21, Olomouc

O akci

Jedna místnost, jeden mentor, předem známé zadání a 16 účastníků rozdělených do 4 skupin po 4. K dispozici jsou 4 hodiny času a úkol: Vytvořte návrh jednorázové kampaně na sociálních sítích. Nápad, obsah a celé provedení je v rukou jednotlivých skupin, mentor poskytuje know how cílené na efektivitu jednotlivých kroků. 

Pozor změna: V prvním podzimním workshopu dostávají týmy za úkol navrhnout časově ohraničenou kampaň na sociálních sítích, která podpoří dobročinnou sbírku Bílá Pastelka (Sjednocená organizace nevidomých a slabozrakých ČR). Využijte sociální sítě a jejich potenciálu a oslovte se stanoveným pracovním rozpočtem 20 000 Kč cílovou skupinu. Dokážete zaujmout svým nápadem? Spolu s mentorem si takovou kampaň vyzkoušíte sami vymyslet, navrhnout a obhájit. Za odpoledne se něco naučíme a možná pomůžeme nápady dobré věci. 

Akce je určená výhradně pro studenty středních a vysokých škol a je zcela zdarma. Pro účast samozřejmě nemusíš být studentem Univerzity Palackého v Olomouci. Máme omezenou kapacitu 16 míst, přihlas se co nejdříve.

 

Přihlašte se na akci

Akce již proběhla, nelze se přihlásit.

Zúčastnili se:

  • Jw_normal Jan Špacír
  • Picture?type=square Michal Horák
  • Picture?type=square Jan Chocholac
  • Picture?type=square Hanka Hartlová
  • Picture?type=square Jindřich Fáborský
  • Picture?type=square Radek Žilka