Ostravské hvězdy - Sociální sítě a zvyšování obchodní výkonosti webů (Profesional Lecture)

06. listopadu 2013 (St)
od 14:45 do 17:30
Šlechtitelů 21, Olomouc

O akci

První poctivá dvoupřednáška v Olomouci tento semestr. Čas s vámi stráví ostravské hvězdy David Lörincz a Honza Kvasnička, kteří promluví na svá oblíbená témata: Marketing na sociálních sítích a zvyšování obchodní výkonosti webu. Nenechte si je ujít.

Na tento seminář máme kapacitu 40 lidí. Jedná se o zpoplatněnou akci, kdy cena pro studenty je 100 Kč a cena pro nestudenty 300 Kč vč. DPH. Platba je možná výhradně platební kartou.

Na viděnou se těší Jindra Fáborský.

Program akce:

David Lörincz / http://www.davidlorincz.cz

David Lörincz se po 7 letech práce manažera v předních internetových obchodech postavil na volnou nohu a specializuje se Facebook marketing. Pomáhá firmám implementovat prodejní strategie a kampaně do jejich marketingového mixu. Píše jediný blog o Facebook marketingu v ČR. Ve volném čase čte knížky, zabývající se seberozvojem a lidským chováním.

Přednáška: Jak měřit úspěch na Facebooku?

Ukážu vám jak vyhodnocuji veškerou marketingovou aktivitu na Facebooku, jaké metriky sleduji a jaké KPI měřím. Jak pracuji s Facebook Insights, Reklamními reporty i Google Analytics. Zjistíte, které metriky jsou zavádějící a které zásadní pro marketing na Facebooku. Žádné koťátka v mé přednášce nečekejte.

David_lorincz

Jan Kvasnička / http://www.kvasnickajan.cz

Jan Kvasnička se specializuje na zvyšování konverzního poměru webů. Navrhuje, a testuje webové aplikace s důrazem na přehlednost a použitelnost z pohledu uživatele, ale také na plnění výkonnostního modelu. Spolupracuje s předními společnostmi především v oblasti ecommerce. Je zastánce a propagátor myšlenky "Nenuťte uživatele přemýšlet". Aktivně také školí a pořádá workshopy na tyto témata. Na jeho blogu http://blog.kvasnickajan.cz najdete spoustu užitečných a praktických informací.

Přednáška: 31 praktických příkladů jak zvýšit obchodní výkonnost nejen eshopu

Posledně jsme si na přednášce (viz. http://blog.kvasnickajan.cz/prezentace-na-jsmemarketing-na-tema-ergonomie-webu-a-eshopu-v-praxi/). Ergonomie webů a eshopů v praxi</a> ukázali základy. Nyní se pustíme do čistě praktických příkladů, které dokážou zvýšit obchodní výkonnost nejen u eshopů. U každého příkladu si také řekneme časovou a přibližnou finanční náročnost, abychom lépe pochopili, že to vždy není jen o velkých financích.

Kvasnickajan3

Přihlašte se na akci

Akce již proběhla, nelze se přihlásit.

Zúčastnili se: