Internet Marketing 2013 (Konference)

09. února 2013 (So)
od 08:30 do 18:00
17.listopadu 1192,Olomouc

O akci

Online jedním dechem

Zúčastněte se konference, která v Olomouci ještě nebyla. Poslechněte si koncentrát desítek tipů od odborníků online marketingu na slovo vzatých. 

 

Koho uvidíte?

Adama Zbiejczuka, Honzu Tichého, Roberta Vlacha, Jindru Fáborského, Miroslava Rojka z Centrum.cz, Honzu Ambrože z Dobrého webu, Petra Pouchlého, Petru Větrovskou, Martina Šinkovského z MEDIA FACTORY a Luboše Louženského z H1.cz.  

 

Co vám konference dá?

Poznáte kampaně, které hýbou internetem. 

Necháte se inspirovat kreativitou. Začnete uvažovat o efektivitě.

Zjistíte, co chtít po copywriterech a jak zmáknout sociální sítě, SEO, PPC, analýzy, a marketing e-shopů…

 

Jak hluboko do kapsy je třeba sáhnout?

Olomouc není Brno a už vůbec ne Praha. A tak je tahle akce za pusu. Studenti bratru za 300, ostatní lid za 900 včetně DPH. Náš web přijímá platby pouze platební kartou.

 

Kapacita byla zcela naplněna

Na konferenci nám již bohužel nezbývá žádné volné místo. O obsah přednášek však nepřijdete - budeme pořizovat jejich záznam. Tato konference rovněž není poslední zajímavá akce, kterou pro tento rok pořádáme. Sledujdte naše další přednášky a workshopy

 

Konference již proběhla

Vychutnejte si záznamy přednášek v HD kvalitě. Prohlédněte si fotky z průběhu akce. Projděte si materiály ze všech prezentací. Přečtěte si tweety účastníků.

 

Děkujeme sponzorům

netdirect

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Program akce:

Adam Zbiejczuk / http://www.babelguide.com

Vystudoval mediální studia, ale od roku 1997 se motá kolem těch internetů. První bankovní bloger v mBank, poté v Ataxo/H1.cz, nyní nezávislý konzultant v oblasti sociálních médií (což považuje za o dost víc než reklamy na Facebooku). Zakladatel BabelGuide.com.

Přednáška: Sociální média - od marketingu k celostnímu využívání v byznysu

Sociální média už ignoruje jen málokterý marketér. Od popírání jsme se dostali ke smířenému postoji: "Asi bychom si tedy tu FB stránku taky měli založit." Ale být jedním z mnoha je samozřejmě pro většinu nevýhodné a tak čím víc firem sociální média využívá, tím menší procento je skutečně úspěšných. A bude hůř. Pojďme se zkusit zamyslet, co mohou firmy v roce 2013 udělat, aby jejich investice do sociálních médií nebyly vyhazováním peněz z okna. Nabourávání mýtů included.

Adam-relativne-nove

Robert Vlach / http://www.robertvlach.cz

Robert Vlach (1978) je podnikatelský poradce a provozovatel webového portálu Na volné noze pro nezávislé profesionály, živnostníky a podnikatele. Od roku 2005 se v Česku jako vůbec první publicista, konzultant a lektor věnuje systematické podpoře a popularizaci osobního podnikání na volné noze (tzv. freelancing). Vydává nejčtenější blog o podnikání v Česku a byl oceněn jako Živnostník roku 2011 Moravskoslezského kraje.

Přednáška: Intelektuální marketing

Intelektuál je člověk, který pracuje hlavou, žije myšlením a tvorbou... Z pochopení výlučné role intelektuála ve společnosti vychází zcela odlišné pojetí osobního brandingu či marketingu. Lidská myšlenka je ten nejmocnější prostředek i zbraň. Naučte se ji ovládnout tak, abyste si neublížili a naopak podpořili svůj profesní růst ve zdravé, otevřené společnosti.

Robert-vlach-2011

Miroslav Rojek / http://www.twitter.com/roykinen

5 let pracoval jako SEO konzultant a vedoucí SEO oddělení ve společnosti Ataxo. Nyní působí v Centrum Holdings jako Traffic manager.

Přednáška: Co znamená SEO dnes?

Co se pod pojmem optimalizace pro vyhledávače rozumělo dříve a co se jím bude rozumět v roce 2013? Aneb jaké techniky jsou jen ztráta času a kterým je třeba se naopak věnovat nejvíce.

Rojka

Jan Ambrož / http://www.copywriter.cz

Kultivuje firemní texty, navrhuje obsahové strategie a snaží se je uvést v život. Od roku 2008 pracuje pro klienty společnosti Dobrý web, kde také vede školení copywritingu a praktický kurz psaní pro webové stránky.

Přednáška: V nouzi poznáš copywritera

Nezapomínejte pod tíhou termínů a faktur za grafiku, kódování nebo programování na to nejdůležitější: fungující obsah. Kvůli němu na weby chodíme. Sdílíme je. Měníme se v zákazníky. V roce 2013 tomu nebude jinak. Obsah dělá a bude dělat rozdíl. A proto si řekneme, v jaké fázi webdesignu texty chystat a vytvářet. Proč, kdy a za kolik zapojit vhodného copywritera do vašeho projektu, aby včera nebylo pozdě? Jaké (ne)výhody můžete čekat?

Jan-ambroz-copywriter

Petra Větrovská / http://vetrovka.cz/about

Petra se PPC reklamou zabývá již 8 let, pracovala pro online marketingovou agenturu Dobrý web, skupinu mediálních agentur Group M a poslední téměř čtyři roky pro H1.cz. Nyní konzultuje PPC reklamu na volné noze. Občas přispívá na vlastní blog vetrovka.cz.

Přednáška: 9 tipů jak získáte zákazníka levněji (PPC)

Kvalita návštěvnosti je klíčem k úspěchu PPC kampaně, za nerelevantní návštěvníky akorát zbytečně vyhazujete peníze. Ukážeme si 9 možných způsobů, jak můžete zpřesnit zacílení, zvýšit pravděpodobnost konverze, odfiltrovat nechtěná kliknutí nebo přímo zlevnit cenu kliků.

Petra

Jindřich Fáborský / http://blog.faborsky.cz

Žiju marketingem a vzděláváním. Založil jsem projekt JsmeMarketing. Pracoval jsem se na desítkách kampaní českých firem i neziskovek. Pořádám největší online marketingovou konferenci ve střední Evropě - Marketing Festival.

Přednáška: (Jsme)Marketing v roce 2013

Uvítání, inspirace, krátce o projektu JsmeMarketing v roce minulém a jeho vizích v roce současném. Popřání pěkné zábavy a něco málo praktických marketingových informací k tomu.

369779_1282926774_1397332634_n

Luboš Louženský / http://twitter.com/lubos

Account Manager a AdSense specialist Luboš Louženský - Absolvent Institute of Technology v irském Sligu se do H1.cz dostal z PricewaterhouseCoopers. Zde působil jako IT Consultant. V H1.cz má kromě péče o klienty na starost rozšiřování a popularizaci firemního know-how protřednictvím přednášek a publikování článků.

Přednáška: Rok 2013 a budoucnost

Točí se kolem nás mnoho trendů, které mohou upoutat naši pozornost. Pojďme se společně podívat na ty, které mají šanci vám, vašim klientům, nebo možná někomu jinému vydělat peníze. Jsou trendy které budou motivovat lidi utrácet, jsou trendy které mohou vaši práci ohrozit a pak jsou trendy které jen vypadají krásně. Společně si projdeme to nejdůležitější, čemu v roce 2013 (a možná i později, tak už je tomu s trendy) věnovat.

Screen_shot_2013-02-06_at_6.16.36_pm

Jan Tichý / http://www.jantichy.cz

Honza se již řadu let zabývá poradenstvím v oblasti webové analytiky a Google Analytics. Je držitelem certifikátu Google Analytics Individual Qualification. Provozuje vývojářskou a konzultační společnost Medio Interactive.

Přednáška: O Google Analytics

Google Analytics jsou úžasný nástroj. Předkládají svým uživatelům jasná a jednoduchá čísla. Vedou k jasným a jednoduchým závěrům. Zpravidla chybným. Pro správnou interpretaci předkládaných reportů je potřeba vyhnout se zkratkovitým závěrům, vidět dále a znát široký kontext reportů. Víte, že uživatelé tráví na vašem webu možná i několikanásobně více času, než vám ukazují Google Analytics? Napadlo vás někdy, že i na vašem webu může být 99procentní bounce rate nebo 0,0001procentní konverzní poměr dobrou zprávou? V přednášce se prostě podíváme podrobněji na několik metrik, které znamenají něco úplně jiného, než jste si možná dosud mysleli.

Tichy

Petr Pouchlý / http://www.pouchly.cz

Jednou nohou stojím za projektovým řízením mezinárodních projektů v obří korporaci GTS a druhou nohou za herním designem v rámci netradičního vzdělávání v neziskovce Court of Moravia. Z obou světů si beru to nejlepší pro řízení nových projektů, budování komunit a vedení týmů.

Přednáška: Workshop - Elevator pitch

Sbalte CEO ve výtahu. Prodejte se mu. Prodejte mu svou firmu, svůj projekt, svou myšlenku. Donuťte ho, aby s vámi jel až do vašeho patra. Protože v B2B se prodává online offline a aby si někdo klikl na váš follow me button nestačí lišta na pravé straně obrazovky.

47229_4409855815896_726469703_n

Martin Šinkovský / http://www.mediafactory.cz

Pracuje pro MEDIA FACTORY Czech Republic jako copywriter, je spoluautorem Večerníčku Krysáci, ve volném čase se věnuje scénářům, komiksovým libretům a dalším více či méně literárním útvarům.

Přednáška: Workshop - Umění zkratky má jméno FB Ad

Pětadvacet znaků na nadpis a devadesát na text – to jsou nepřekročitelná kritéria pro reklamu na Facebooku. Během hodinového workshopu se pokusíme vytvořit dokonalé facebookové reklamy a možná se nám podaří vyhmátnout největší úskalí práce na mikrotextech.

Sinkovsky3

Afterparty / http://www.youtube.com/watch?v=9bZkp7q19f0

Gangman style afterparty. Místo bude upřesněno.

Přednáška: ...se nekoná. Networkujeme.

Gangman style afterparty. Místo bude upřesněno.

Screen_shot_2013-01-02_at_4.44.21_pm

Přihlašte se na akci

Akce již proběhla, nelze se přihlásit.

Zúčastnili se: